DEFINITII SI TERMENI
ZET Manechine Vitrina si Croitorie – este denumirea comerciala a societatii Intreprindere Individuala DUMITRESCU SEBASTIAN, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Municipiul Targoviste, Strada Poet Grigore Alexandrescu, Bloc E, Scara 3, avand numar de ordine in Registrul Comertului F15/1467/2017, cod unic de inregistrare fiscala RO38185267.
Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care efectueaza o Comanda.
Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate. In cadrul Site-ului, o persoana fizica sau juridica are dreptul sa isi creeze un singur Cont;
Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le achizitionezela momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
Site – magazinul online gazduit la adresa web zetmanechine.ro si subdomeniile acestuia
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit si/sau pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Continut – reprezinta:
- toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
- continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
- informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
- informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
Continut ilegal – orice fel de Continut care nu respecta reglementarile legale in vigoare sau prezentul Document.
Document – prezentele Termene si Conditii.
Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/ etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la ofertele sau promotiile Zet Manechine sau ale Grupului Zet Manechine, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Zet Manechine, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
“Reducere” reprezinta pretul de referinta, respectiv cel mai scăzut preț practicat de catre Vanzator cel puțin în perioada ultimelor 30 de zile înainte de data aplicării reducerii de pret asupra Bunului. In conditiile legii, Reducerea poate fi mentinuta si in conditiile unei reduceri succesive, treptate. Reducerea este valabila in limita stocului disponibil al Bunului/Serviciului.
“Pret de Vanzare” reprezinta contravaloarea Bunului, pretinsa si solicitata de catre Vanzator, Cumparatorului/Clientului/Utilizatorului, evidentiata corespunzator acestora in pagina de produs din Site, respectiv in eticheta de prezentare pentru produsele expuse in Showroom-uri.
DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
Pentru Comenzile ce urmeaza a fi livrate la showroom-urile si punctele de livrare Zet Manechine preturile si rezervarile Bunurilor si/sau Serviciilor sunt valabile 72 (saptezecisidoua) de ore de la inregistrarea Comenzii de catre Cumparator.
POLITICA DE VANZARE ONLINE
Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta, prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, Zet Manechine isi rezerva dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.
Zet Manechine poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Zet Manechine are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp sau in limita stocului disponibil.
In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Accesul in vederea utilizarii Site-ului si efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator, cat timp utilizeaza Site-ul in conformitate cu prezentul Document si reglementarile aplicabile.
Utilizarea abuziva a Site-ului sau pentru alte scopuri decat cele autorizate expres de Zet Manechine este interzisa, iar Zet Manechine nu va fi responsabil pentru nicio paguba cauzata de o utilizare neautorizata. Cu precadere, urmatoarele actiuni sunt interzise:
-nerespectarea obligatiilor de plata sau a oricaror obligatii fata de Zet Manechine;
-realizarea de Comenzi in alte scopuri decat achizitionarea de Bunuri sau Servicii;
– oferirea de informatii false, inexacte, neactualizate la crearea Contului, inclusiv indicarea unei identitati false, prin orice mijloace (de exemplu, prin utilizarea unei adrese de e-mail, nume, pseudonim sau altfel);
– nerespectarea confidentialitatii detaliilor de conectare la Cont,
– intreprinderea de actiuni care sunt ilegale, imorale, impotriva securitatii publice sau alte actiuni ori omisiuni care incalca orice reglementari aplicabile,
– utilizarea oricarui tip de instrument software extern care poate perturba operarea normala a Site ului,
-incercarea de a interveni in functionarea serverelor de gazduire sau a Site ului prin orice moduri;
– cesionarea, copierea, decompilarea sau incercarea de a descoperi codul sursa al Site ului sau al continutului acestuia;
– utilizarea oricarui robot, algoritm sau a altor mijloace automatizate pentru a citi codul sursa sau pentru a extrage date din Site;
– incercarea de a testa sau scana vulnerabilitatea oricarui sistem din Site, accesand orice servere sau servicii din Site care nu sunt publice, fara autorizare, inclusiv incercarea de a interveni in functionarea serverelor de gazduire sau a Site ului prin orice moduri;
– publicarea de continut care lauda, promoveaza, incurajeaza sau incita la terorism, rasism, revizionism, xenofobie, homofobie, sexism, discurs care instiga la ura, discriminare, traffic de persoane, crima organizata, organizatii ilegale, autovatamare, suicid , tortura, cruzime impotriva animalelor, justificarea crimelor de razboi, exploatarea sexuala a copiilor si/sau
a adultilor, culturi sau alt Continut ilegal
-intreprinderea de actiuni capabile sa dauneze intereselor Zet Manechine, direct sau indirect, prin orice mod, inclusiv, dar fara a se limita la formularea unor declaratii injurioase, indreptate orice mod impotriva Zet Manechine, a angajatilor, reprezentantilor sai sau or sai sau partenerilor sai, precum si cu privire la sistemul informatic pus la dispozitie de catre Zet Manechine, adoptarea unor pozitii publice care pot avea un impact negativ asupra Zet Manechine sau serviciilor prestate de aceasta;
-utilizarea Site–ului pentru orice scop ilegal sau neautorizat sau implicarea, incurajarea sau incurajarea sau promovarea oricarei activitati ilegale sau care incalca acest Document, precum si orice alta orice alta conduita sau activitate pe Site care in mod justificat ar putea prejudicia in vreun fel Zet Manechine, alti Utilizatori/Cumparatori sau alti tertialti Utilizatori/Cumparatori, sau alti terti (precum confidentialitate, informatiile confidentiale sau proprietatea intelectuala)
– Pentru motive justificate, in cazul nerespectarii dispozitiilor din prezentul Document sau a dispozitiilor legale, Zet Manechine isi rezerva dreptul de a aplica una sau mai multe masuri corective, precum:
– suspendarea sau inchiderea Contului sau restrictionarea in orice alt mod a accesului la Site sau la functionalitati din Site (de exemplu, in cazul unor incalcari repetate sau grave, cum ar fi furnizarea de informatii false la crearea Contului, utilizarea datelor personale ale altei persoane);
-limitarea sau suspendarea accesului Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii de Comenzi (de exemplu, in cazul lansarii in mod frecvent de Comenzi false, care sunt ulterior anulate);
In plus fata de masurile corective de mai sus, Zet Manechine poate suspenda prelucrarea sesizarilor sau reclamatiilor transmise prin Site sau a plangerilor transmise prin sistemului intern de solutionare a plangerilor fata de persoane care transmit frecvent sesizari, reclamatii sau plangeri ce sunt in mod vadit nefondate sau excesive, în special din cauza caracterului lor repetitiv (de exemplu, cu scop sicanator, al carui continut nu notifica o situatie reala, etc.).
Pentru detectarea incalcarilor, Zet Manechine poate folosi software sau tehnologie automata sau verificarile se pot realiza de catre o persoana, manual. In orice situatie, decizia cu privire la incalcare si/sau aplicarea unei masuri corective este luata de o persoana.
-Orice exemple furnizate de Zet Manechine in cadrul prezentului Document, inclusiv referitoare la tipurile de actiuni interzise sau masuri corective, au caracter pur exemplificativ. Masurile corective adoptate de Zet Manechine pot varia de la caz la caz, in functie de fiecare situatie, fiind adaptate particularitatilor specifice ale fiecarei situatii.
– Masurile corective vor fi proportionale si vor tine cont de interesele persoanelor implicate, de toate faptele si circumstantele relevante care rezulta din informatiile aflate la dispozitia Zet Manechine, printre care:
frecventa incalcarilor – numarul de elemente de Continut ilegal sau de notificari ori plangeri vadit nefondate, transmise intr-un anumit interval de timp si proportia relativa a numarului respectiv in raport cu numarul total de informatii furnizate sau de notificari transmise intr-un anumit interval de timp (de exemplu, in cazul a 3 incalcari savarsite intr-un interval de timp de 6 luni de zile vor fi aplicate masuri corective mai restrictive, cum ar fi suspendarea sau inchiderea Contului fata de cazul in care cele 3 incalcari sunt savarsite intr-un interval de timp de 2 ani de zile);
gravitatea incalcarii, inclusiv, daca este cazul natura Continutului ilegal, si a consecintelor acestora (de exemplu, in cazul unor incarcari foarte grave, cum ar fi instigare la terorism, proxenetism, abuzuri, etc., Zet Manechine va putea aplica masuri corective mai restrictive, precum suspendarea sau inchiderea Contului);
Masurile corective vor fi luate cu instiintarea in prealabil a persoanei asupra careia se rasfrang. Cu toate acestea, in situatii exceptionale, cand natura incalcarii o impune, Zet Manechine poate lua masuri corective fara instiintarea prealabila. Zet Manechine va informa de indata persoana afectata cu privire la:
– masura corectiva si, acolo unde este cazul, durata pentru care se aplica;
– motivele si faptele care au stat la baza masurii corective, inclusiv daca aceasta a fost ca urmare a unei actiuni voluntare din partea Zet Manechine sau ca urmare a unei notificari primite de Zet Manechine;
– dupa caz, informatii din care sa reiasa daca masura corectiva a fost luata in privinta unui Continut ilegal detectat sau identificat prin mijloace automatizate;
– faptele și temeiul juridic sau dispozitiile relevante din acest Document pe care masura corectiva s-a intemeiat, dupa caz;
– informatii despre caile de atac disponibile.
Informatiile mai sus mentionate nu vor fi furnizate in cazul in care furnizarea din partea Zet Manechine ar reprezenta o incalcare sau nerespectare a legii sau a unui ordin din partea unei autoritati, respectiv daca o astfel de furnizare de informatii ar fi de natura sa perturbe o investigatie.
CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Zet Manechine, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Zet Manechine, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Zet Manechine asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Zet Manechine.
Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Zet Manechine si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Zet Manechine cu referire la acel Continut.
Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.
Niciun Continut transmis catre Client, Utilizator sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Zet Manechine si/sau al angajatului/prepusului Zet Manechine care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
COMANDA
Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea transmite o adresa catre contact@zetmanechine.ro
In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
pentru Comenzile achitate cu card bancar ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
pentru Comenzile achitate cu Op/iTransfer/ -> prin virament bancar sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
pentru Comenzile achitate ramburs / cu numerar in showroom -> prin restituire numerar in showroom, prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz,sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.
Mentionam faptul ca nu se accepta pentru returnare produse precum:
– produse care nu au fost comercializate de zetmanechine.ro;
– produse care prezinta semne de utilizare;
– produse deteriorate (exceptie fac produsele cu vicii de fabricatie – DOA);
– produse fara ambalaj original;
– produse importate special ( aflate in Precomanda) sau loturi de produse;
-produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar
Costul de returnarea al produselor va fi suportat de client, folosind orice serviciu de transport dorit, cu mentiunea ca serviciul de transport ales sa aiba confirmare de primire. zetmanechine.ro va inapoia contravaloarea produselor returnate care indeplinesc conditiile mentionate anterior, in cel mult 15 zile de la data primirii produselor returnate de la client (data de livrare a curierului). Mentionam faptul ca suma returnata nu include costurile de transport tur – retur, acestea cazand exclusiv in sarcina clientului.
“Clienti” sau “consumatori” sunt DOAR PERSOANELE FIZICE care au primit marfa prin curierat, nu si cei care au ridicat produsele din punctele noastre de ridicare unde se considera ca au putut verifica marfa inainte de ridicare. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa returneze produsele, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice. Daca doriti detalii suplimentare va rugam sa ne contactati folosind una dintre modalitatile din pagina de Contact.
Produsele cu lipsa de conformitate:
Produsele ale caror caracteristici nu corespund cu specificatiile tehnice afisate si mentionate pe site-ul zetmanechine.ro pot fi returnate dupa completarea formularului de retur conform legislatiei in vigoare. In acest caz clientul poate opta fie pentru inlocuirea produsului cu un alt produs conform sau fie pentru returnarea contravalorii produsului si a cheltuielilor de expeditie.
Produsele primite defecte (D.O.A. – dead on arrival):
Produsele achizitionate care sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie vor fi inlocuite cu un produs functional cu conditia notificarii in termen de 48 de ore de la primirea produsului. In cazul in care produsul nu mai este disponibil clientul poate opta fie pentru inlocuirea produsului cu unul similar la alegerea sa, fie pentru returnarea contravalorii acestuia.
In aceasta situatie cheltuielile de transport vor fi suportate integral de catre zetmanechine.ro . Mentionam faptul ca daca notificarea se va face ulterior termenului mentionat anterior de 48 de ore, produsele fac obiectul conditiilor generale de garantie.
Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in Site dupa cum urmeaza:
- “in stoc”– avem mai mult de o bucata in stocul Zet Manechine
- “precomanda”– Bunul nu este disponibil in stocul Zet Manechine dar poate fi comandat din fabrica. Daca inregistrezi o comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “precomanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.
- “stoc epuizat”– Bunul nu mai este disponibil in stocul Zet Manechine
- “momentan indisponibil”– momentan nu putem procura Bunul pentru ca nu se gaseste in stocul furnizorului.
BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau fabricate dupa specificatii clare;
furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
- CONFIDENTIALITATE
Zet Manechine va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.
Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului Zet Manechine nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
COMUNICARI COMERCIALE
Cumparatorul/Utilizatorul/Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, dupa cum urmeaza: prin modificarea setarilor din Cont , prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator; sau prin contactarea Vanzatorului.
Prin adaugarea de Bunuri sau Servicii in sectiunea din Cont:
“Cosul meu”, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire:
– la modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Cosul meu”,
– la recomandari de Bunuri sau Serviciilor similare cu cele adaugate in sectiunea “Cosul meu”,
– la existenta Bunurilor sau Serviciilor in sectiunea “Cosul meu”, si
– disponibilitate stoc Bunuri sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Cosul meu”.
In urma achizitionarii unui Bun sau Serviciu, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire la:
- sugestii de Bunuri sau Servicii recomandate a fi utilizate impreuna cu Bunul sau Serviciul achizitionat.
Clientul/Utilizatorul se poate dezabona, in orice moment, de la Comunicarile Comerciale mentionate mai sus prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Zet Manechine sau prin contactarea Zet Manechine in acest sens.
De asemenea, pentru imbunatatirea ofertei de Bunuri si Servicii si a experientei de cumparare, vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetari de piata si sondaje de opinie. Informatiile obtinute in urma acestor cercetari de piata si a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate in scopuri publicitare ci doar in cele mentionate mai sus. Raspunsurile dvs. la cercetarile de piata si sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs. si nici transmise catre terți și nici nu vor fi publicate. Puteti obiecta la utilizarea datelor in scopuri de cercetare de piata si sondaje de opinie in orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesaj sau prin contactarea Zet Manechine.
FACTURARE – PLATA
Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.zetmanechine.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Zet Manechine, cu exceptia Bunurilor si/sau Serviciilor vandute de partenerii Zet Manechine Marketplace,
precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Comanda.
Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Comanda.
Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic de catre Zet Manechine prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Comanda.
LIVRAREA BUNURILOR
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor pe teritoriul Romaniei, prin companiile de coletarie cu care Vanzatorul are inchiat contract.
GARANTII
Toate Bunurile comercializate prin Site, de catre Zet Manechine beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor/Vanzatorilor. Bunurile sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR
Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).
RASPUNDERE
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenele si Conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
Zet Manechine Zet Manechine isi rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic prezentul Document pentru a reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este valabil de la momentul afisarii in Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.
Cumparatorul are obligatia sa verifice integritatea produselor la receptia acestora. Orice defect rezultat din socuri mecanice trebuie consemnat intr-un proces verbal incheiat intre cumparator sau delegatul acestuia si agentul firmei de curierat care efectuaza livrarea. Produsele cu astfel de defecte neconsemnate in proces verbal nu vor fi inlocuite / reconditionate si nu va fi restituita contravaloarea acestora Cumparatorului de catre Vanzator. Conform Art. 20 din O.U.G. 34 / 2014, (…) riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terţă desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor, deci Transportatorul nu mai poate fi tras la raspundere pentru eventualele defecte mecanice rezultate din transport dupa primirea produselor. Agentul firmei de curierat are obligatia sa asiste la receptia produselor si, in cazul in care exista produse cu urme de socuri mecanice, sa le consemneze detaliat intr-un proces verbal incheiat intre el si delegatul cumparatorului.
Riscul este transferat Cumparatorul în momentul livrării produselor către Transportator, dacă Transportatorul a fost însărcinat de către Cumparator să transporte produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de către Vânzator (ex.: Alt curier (Contract client)).
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare si in special pentru pierderea produselor.
Vânzătorul va fi răspunzător în cazul in care sub-contractanții și/sau partenerii săi de orice fel implicați in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Te rugam sa ai in vedere ca pentru accesarea si utilizarea Site-ului, datele tale cu caracter personal sunt prelucrate de catre Zet Manechine , in conformitate cu propria Politica de Confidențialitate , disponibila aici, si care face parte integranta din prezentul Document.
FOLOLSIREA COOKIE-URILOR
Vezi Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document.
- FORTA MAJORA
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
19.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
- LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA. SESIZARI SI RECLAMATII. SOLUTIONAREA ALTERNATIVA A LITIGIILOR (SAL/SOL)
20.1.
Prezentul document este supus legii romane. In cazul unor eventuale litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se va incerca intai rezolvarea pe cale amiabila a acestora. Prezentul capitol si procedura de mai jos reprezenta o dovada a disponibilitatii Vanzatorului de a solutiona rapid, eficient, amiabil, alternativ, extra-judiciar, sesizarile/reclamatiile/litigiile in care este parte, uzitand de toate mecanismele si masurile legale aplicabe in Romania.
20.2.
Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, functionalitatile Site-ului sau Continut ilegal, Utilizatorii / Cumparatorii sau orice alte persoane interesate au la dispozitie oricand posibilitatea transmiterii respectivei reclamatii prin email la contact@zetmanechine.ro. Zet Manechine va informa pe cel care a facut o sesizare sau reclamatie cu privire la acceptarea acesteia si acolo unde este cazul cu privire la decizia luata, cu conditia sa i se fi furnizat datele de contact.Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau a sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.
In cazul in care Utilizatorii / Cumparatorii sau orice alte persoane interesate:
•nu primesc un raspuns la expirarea celor 30 zile de la Vanzator; sau
•primesc un raspuns peste acest termen de la Vanzator; sau
•sunt nemultumiti asupra modului in care a fost gestionata sesizarea/reclamatia de catre Vanzator;pot apela la procedurile alternative de solutionare (SAL/SOL) prezentate mai jos si ulterior instantelor de judecata din prezentul document.
Pentru plangeri cu privire la masuri corective luate de Zet Manechine potrivit prezentului Document asupra unui Utilizator/Cumparator/Client, in plus fata de procedurile alternative de solutionare (SAL/SOL) prezentate mai jos si ulterior instantelor de judecata competente. Plangerile pot fi facute in termen de cel mult 6 luni de la comunicarea deciziei privind masuri corective de catre Zet Manechine.
SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care este oferit consumatorilor posibilitatea de soluţionare a litigiilor potentiale, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea Bun si/sau a unui Serviciu. Astfel, sesizarile sau reclamațiile împotriva comercianților vor fi prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. Accesarea acestei modalitati alternative de solutionare poate fi realizată atât online conform pct. 2020.5 de mai jos, cât si prin metodele clasice, pe suport hârtie sau pe alt suport durabil conform art. 2020.4. de mai jos.
In vederea solutionarii alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamatia Cumparatorului poate fi depusa in scris direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor la urmatoarele date de contact: adresa: Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: dsal@anpc.ro. Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care
decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își
desfășoară activitatea în România și este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibil la urmatorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2”. Pentru si mai multe detalii, Cumparatorii pot accesa link-ul afisat in site in sectiunea ANPC – SAL.
Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Utilizatorul/Cumparatorul are posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, si prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniunea Europeana si un comerciant stabilit in Uniunea Europeana. In acest sens, poate fi accesat link-ul existent in sectiunea: : Solutionarea Online a litigiilor.
SAL si SOL nu reprezinta doua mecanisme diferite pentru solutionarea eventualelor sesizari/reclamatii. Cumparatorul intelege ca soutionarea alternativa a litigiilor si solutionarea online a litigiilor subzista ca un singur mecanism, reprezentand unul si acelasi instrument existand intre acestea o identitate de scop, obiect si finalitate. Cumparatorul intelege ca distinctia dintre SAL si respectiv SOL este reprezentata de modalitatea de accesare / formatul initial al respectivei sesizari/reclamatii, astfel incat in cazul SAL forma de adresare a consumatorului este una de tip clasic, in scris (pe email, pe cale postala) pe care in cazul SOL, consumatorul opteaza pentru utilizarea completarii unui formular existent pe o platfoma digitala, exclusiv online.
In cazul in care solutionarea amiabila ori alternativa a sesizarilor/reclamatiilor/litigiilor nu va fi posibila, ori nu se va ajunge la un consens mutual, acestea vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti romane competente din Judentul Dambovita.